Menu
Jak kupować?

Jak kupować w OCI Sp. z o.o.?

Zakupy w kilku krokach

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie).
  2. Wybrać produkt będący przedmiotem Zamówienia, następnie kliknąć przycisk "DO KOSZYKA", a po zakończeniu zakupów kliknąć przycisk "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE".
  3. Wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu) oraz formę płatności, a następnie kliknąć przycisk "ZAMAWIAM".
  4. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.
  5. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia, a następni kliknąć przycisk "PODSUMOWANIE".
  6. Sprawdzić dane, a następnie kliknąć przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP" oraz potwierdzić Zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail.
  7. W zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie w określonym terminie.

 

Realizacja Zamówienia

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

  • przesyłka pocztowa,
  • odbiór osobisty dostępny pod adresem: OCI Sp. z o.o., ul. Hajoty 49, 01-821 Warszawa

Wysyłka Zamówienia następuje w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty za złożone Zamówienie.

 

Sposoby płatności

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
  • płatności elektroniczne PayU,
  • w przypadku odbioru osobistego pod adresem: ul. Hajoty 49, 01-821 Warszawa, płatność na miejscu tylko gotówką.

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu Zamówień

Po zalogowaniu na swoje Konto Klient ma możliwość:

  • zmienić dane podane podczas rejestracji,
  • sprawdzić stan swojego Zamówienia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl